گل اقا در هشترود
یک زبان دارم دو تا دندان لق میزنم تا می توانم حرف حق
درباره وبلاگ


بصیرت قطب نمای حرکت صحیح است مقام عظمای ولایت رهبری عید سعید باستانی را محضر ولی نعمتان عزیز خودمان تبریک می گوئیم و اما بازهم شخصیتهای زشت و بد و خوب این هفته شخصیت زشت : به مناسبت نوروز شخصیت زشت نداریم شخصیت بد هفته : و همچنین شخصیت بد هم نداریم شخصیت خوب : شما مردم بزرگ و آگاه و فهیم هشترود و چاراویماق دوستان عزیز در لوکس بلاگ دو امکان جدید برای شما فراهم است الف )می توانید در جعبه باکس بصورت انلاین و دسته جمعی باهم بحث و مناظره نمائید اما خواهش می کنیم و استدعا داریم برای حفظ شئو نات اخلاقی و اسلامی و همچنین نشان دادن فرهنگ و شعور بالای مردم هشترود از نوشتن برخی کلمات و متون توهین امیز خودداری نمائید ب) شما می توانید از قسمت ورود اعضا ثبت نام نمائید و پس از ثبت نام مطالب خود را در بخش ارسال مطلب جدید برای ما بنویسید ما مطالب و نامه های شما را خواند ه و چنانچه با قوانین نظام مغایرتی نداشته باشد با نام خودتان انتشار میدهیم در نهایت خواهشمندیم و بازهم خواهشمندیم با رعایت اخلاق و ادب اسلامی و نشان دادن فرهنگ بالای شهر و منطقه امان به باز سازی و توسعه منطقه محروممان یاور و کمک باشیم اتحادمان را حفظ کنیم که ثابت کردیم با اتحاد هر کاری می توانیم بکنیم .
نويسندگان
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 1:1 :: نويسنده : گل اقا

 این قفرخان عمراً کار مردمی نکرده و هرگز هم مردم را باور

نداشته است ، حالا بعد از انتخابات و شکستش بدست مردم

 آنهم با اختلاف 11 هزار رای، ما تازه داشتیم فکری برای

حذف کلمه قفرخان میکردیم  که خود ایشان برای اینکه

نشان دهد چقدر لایق اسم قفرخانی است ، دست به دامان

شکایت و شکوائیه شد تا نشان دهد زیاد هم از قفرخان

شدن ناراحت نیست!مسئله این است که قفرخان عزیز

11هزار اختلاف را نمی بیند ؟ یا بقولی کافر همه را به

کیش خود پندارد ؟؟؟

قفرخان دست به شکوائیه زده که چی را ثابت کند؟؟؟

1- میخواهد بگوید مردم  با پول رای داده اند ؟

خوب اولاً این توهین به اکثریت مردم است ، مردمی که نشان

دادند شرف و آزادگی و ایمان به نظام و رهبری را با هیچ مقام

و پولی معاوضه نمی کنند ودر ثانی قفرخان عزیز روز جمعه

مغازه خاله گل اقا بود که به خاطر تخلف به نفع شما پلمپ شد؟!

2-میخواهد بگوید آدم آوردن و رای دادند ؟

اولا همه دیدند که روز جمعه یک مینی بوس پراز مراغه ای ها

توسط مردم به فرمانداری هدایت شد آنهائی که امده بودند تا به

قفرخان رای بدهند دوما خوب 11هزار نفر از جاهای دیگر

اوردند؟جان من موقع نوشتن شکوائیه فکر نکردی مرغهای

پخته هم با این اختلاف 11هزار نفری خنده اشان میگیرد!

3-میخواهد بگوید که .....

آری ؛ قفرخان عزیز روز جمعه خیلی اتفاقات افتاد :

مثلاً : روز جمعه دو نفرخانم یکی در سید درسی و یکی هم در

خیابان دانشگاه حین پخش پول به نفع شما توسط مردم دستگیر

شد و بعد از خوردن کتکی مفصل فرار نمودند.

و یا : روز جمعه درمقابل حسینیه آل طه خودتان بهترمی دانید

چه شد ؟ منظورمان پخش پول توسط آن خانم محترمه است !

آری روز جمعه ...

اینهمه اتفاق افتاده وهمه هم ازطرف ستاد شما بود،حال طومار

جمع می کنید که چه را ثابت کنید ؟؟ باور کنید جز نفرت بیشتر

مردم چیزی عایدتان نخواهد شد ؛ لذا توصیه می کنیم باردیگر

فرمان ولایت عظمای رهبری مبنی بر احترام به رای مردم در

قبل از انتخابات را مطالعه کنی و به رای اکثریت احترام

بگذاری ، که احترام احترام می آورد.

((. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با تأکید بر اینکه

"مسئولان از امنیت و توطئه کشور در کار انتخابات غافل

نشوند"، تصریح کردند: "کسانی که در این انتخابات

رأی نمی‌آورند حتماً مراقب باشند که کلاهی که بر سر رای

نیاوردگان انتخابات ۸۸ رفت بر سر آنها نرود((."

در این انتخابات تلاش مقتدرانه و بیطرفانه پرسنل زحمتکش

دادگستری هشترود که در نهایت تواضع و فروتنی و در عین

اقتدار و قدرت ،امنیت ، آرامش و سلامت انتخابات راتضمین

نمودند (بطوریکه هر جا لازم شد باهرفردمتخلفی با قدرت تمام

و بدون لحاظ نمودن اسمها و رابطه ها عمل نمودند ) قابل

ستایش بود و بر همین اساس ما برخود وظیفه میدانیم

از کلیه زحمتکشان این قوه محترم در شهرستان بخصوص

دادستانی معزز شهرستان ازطرف مردم تقدیر و تشکر نمائیم

ودرمقابل تواضعشان در رفتارواقتدارشان درعمل سر تعظیم

فرو بیاوریم بی شک هر منصفی اذعان خواهدنمود که انتخابات

امسال سوای مسائل دیگرش از لحاظ امنیتی و سلامت یکی

از نمونه ترین انتخابات برگزار شده در سالهای اخیر بوده است

و می شود چنین گفت که قفرخان با این شکوائیه حتی  به این

زحمت کشان نیز کم لطفی نموده و به نوعی زحماتشان

را نادیده انگاشته است ، که امیدواریم با بیاد آوردن فرمان

ولی امر مسلمین جهان مبنی بر تمکین به ارای مردمی ، از

این عمل زشت و ضد اخلاقی دست بردارند تا بیش از این

به مردم و سلامت انتخابات توهین ننموده باشند.

 

یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 20:20 :: نويسنده : گل اقا

 

انتخابات نیز مانند هر آزمونی یک سکه ی دورو است که یک طرفش برد و طرف دیگرش باخت می باشد.

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هشترود برعکس  اغلب ادوار گذشته برنده نهائی انتخابات مردم بودند ،‌ در این دوره همت واراده مردمی و حضور تقریبا 90درصدی در انتخابات و انتخاب حداکثری "60درصدی " منتخب خودشان ،‌ نشان داد که مردم به اهمیت حضور و قدرت رای خود پی برده و آگاهانه و با هوش و خرد جمعی و اتحاد، ضمن حفظ وقار و ارامش خود دست به یک انتخاب جدید زدند تا برای تغییر و اصلاح اولین گام را بردارند ، ما بار دیگر حضور پرشور حدود51000 نفر از واجدین شرایط ، پای صندوقهای رای را به عموم مردم و رهبری عزیز تبریک می گوئیم .

اما حسب شرایط هر انتخاباتی ؛ این انتخابات بازندگانی نیز داشت .  بازندگان ایندوره انتخابات نه طرفداران نفرات دوم تا نهم ، بلکه افراد دیگری بودند که به چند دسته تقسیم می شوند :

الف ) دسته اول بازندگان این انتخابات کسانی بودند که تنها بصرف اعتبار پول و یا حسن شهرت پدر و ... در انتخابات شرکت کردند بی آنکه واجد حداقل شرایط یک نماینده خوب باشند

ب) دسته دوم بازندگان انتخابات کسانی بودند که مدعی روشنفکری و راهنمائی و خط دهی به مردم بودند و در این انتخابات متوجه شدند که نزد مردم اعتباری ندارند.

ج) دسته سوم اما ؛‌ کسانی بودند که تحریم را برگزیدند

که حال به بررسی اجمالی این سه دسته می پردازیم :

الف : افرادی مثل کلانتری ، خلیلی ، باقرزاده ؛ حق بیگی ، رنجبریان و... که بدون کوچکترین سبقه و پشتوانه و جایگاه مردمی و سیاسی و حتی بدون شناخت نسبی از منطقه تنها و تنها بصرف کمی پول و یا حسن اعتبار آباء و اجدادی خود ، در انتخابات حضور یافتند بازندگان کوچکی بودند که حتی در دایره انتخاب مردم هم قرار نگرفتند تا سیلی محکمی از مردم بخورند " بدین معنی که ما مردم را ... حساب نکنید ما بیداریم و خوب میدانیم چه کسانی با چه هدفی شرکت کرده اند " نمونه بارز این دسته آقای رضا فیضی است  که با " مبلغ 5میلیون تومان " و به اسم کمک به یک مسجد ، سعی نمود در اتحاد مردم سرافراز گنجینه کتاب تفرقه بیاندازد که با هوش و آگاهی مردم متدین و مومن گنجینه کتاب تو دهنی محکمی خورد ؛ تا بداند که با پول نمی توان مردم را خرید ؟!! چرا که ما انسانیم ، نه خدای ناکرده چیز دیگری که شما به خاطر پول و اعتبار شهرداری تهران ما را بخری و بفروشی ؟!!!!!!!!!!!!!!

ب) افرادی مثل رحیم بلال زاده ؛ سید علی موسوی ؛ علی صادقی دهلان ؛ این افراد مدعی هستند که روشنفکر هستند وخودشان را راهبر و راهنمای مردم میدانند ولی با بررسی رفتار تک تک این افراد می شود براحتی به ماهیت ضد مردمی آنها پی برد .

رحیم بلال زاده : مدعی پرچمداری اصلاحات در هشترود ، فردی محافظه کار، که در همان اصلاحاتی بودنش هم محافظه کاری می نمود. رحیم بلال زاده با علم به اینکه لطف اله پور صلاحیتش از دوره گذشته زیر سوال است وامکان گرفتن صلاحیت برای وی زیر صفر است ، عامدا و تنها به صرف کمک به انشقاق و تفرقه در اردوگاه مردم متحد تا آخرین لحظه  مدعی حمایت از لطف اله پور شد و بعد از  رد صلاحیت وی بازهم درست انتخاب نکرد و در خانه بست نشست و تحریم نمود ؛ نکته جالب اینجا بود که خاتمی طراح بحث تحریم و رای ندادن خود به پای صندوق رای آمد و رای داد ، ولی برخی از این افراد مثلا روشنفکر اصلاح طلب آنقدر کاسه داغ تر ازآش بودند که حتی بر خلاف حرکت صحیح بنیانگذارو پیشگام اصلاحات(خاتمی )عمل نمودند. بلال زاده نشان داد که مردم را تنها زمانی می خواهد که بتواند با تکیه بر شانه های این مردم زجر کشیده خود را به بالاترین ها برساند و درمابقی زمانها به دموکراسی و احترام به خواست عمومی مردم اعتقادی ندارد و کبر و خود بزرگ بینی اش مانع مردم داری وی می شود.

سید علی موسوی حسینی : شهردارهشترود که انتظار میرفت با انتخاب سید حمزه امینی بعنوان یارو یاورش در شورا و یکی ازعوامل انتخاب موسوی به سمت شهرداری ؛‌ حداقل در راستای خواست مردم که می خواستند اسماعیلی نباشد ،‌ گام بردارد ، ولی وی با انتخاب غفار اسماعیلی بعنوان کاندیدای خود نشان داد که چه کلاه گشادی سر شورا گذاشته اند!!!! وی در یک نمایش ساختگی و با کارگردانی قفرخان  توانست سر شورایی که 4 نفر مخالف قفرخان در آن بود کلاه بگذارد و با انتخاب شدنش بعنوان شهردار و ایجاد تفرقه میان اعضای شورا ، شورا را منفعل نماید و عملا همه کاره شهرداری و شورا شود و ثابت نمود که بهانه ضدیت با قفرخان برای کنار گذاشتن وی یک شایعه بیش نبوده است و همان طور که قبلا هم نوشتیم وی به خاطر مسائل کاملا شخصی ازبیمارستان گنار گذاشته شده بود و قفرخان با یک سناریوی بسیار هوشمندانه وی را به شورای شهر قالب کرد تا عنان شورا را از طریق موسوی و حسین اکبری در دست بگیرد . موسوی آنقدر در ضدیت با مردم به پیش رفت که روز جمعه خیابانها را نمک پاشی نکرد تا مردم خوشحال در روی یخها سرگردان بمانند .

علی صادقی دهلان : عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و کاندیدای اصلاح طلبان در هشترود در مجلس ششم و فرماندار یکی از شهرهای زنجان در دوره اصلاحات ، وی با انتخاب قفرخان به چند موضوع غیر مستقیم اعتراف نمود

اول : اصلاح طلبی وی تنها یک پوشش بود برای رسیدن به مقام و قدرت

دوم : وی نشان دادکه ادعای قبلی گل اقا مبنی بر حضور رای شکنانه وی در مجلس ششم صحیح بوده است و وی هرگز ضد قفرخان نبوده است و تمامی آن صحبتهائی که بر علیه قفرخان می نمود و وی را خائن و .... می نامید بازی سیاسی بیش نبوده است وگرنه مگر می شود یک خائن به مردم 4ساله اصلاح شود ؟؟؟!!!!!!!!!!

در ضمن لازم به یاداوری است که هویت سیاسی آقای صادقی از طریق انتقادات شدیدی بود که از قفرخان و هاشمی رفسنجانی در دوران اصلاحات و در مساجد هشترود می کرد ، حال چه شده است که ایشان طرفدار قفرخان شدند؟؟

علی صادقی اگر مدعی اصلاح طلبی بود باید یک فرد اصلاح طلب را برمی گزید و اگر خیلی دو اتیشه بود باید به راه رحیم بلال زاده(هم فکر خود) می رفت ،‌ ولی وی با انتخاب قفرخان نشان داد که ادعای مردمی بودن وی هم مانند بلال زاده تنها به سوء استفاده از مردم برای طی پلکان و نردبان قدرت بوده و مردم برای آنها تنها به معنی وسیله ای برای قدرت یافتن است و بس.

ج)دسته تحریم کنندگان: این دسته ایندوره نیز خودشان به خودشان رحم نکردند و با تحریم چند چیز را باهم از دست دادند

اول : به سادگی آب خوردن حق انتخاب ، یکی از ساده ترین و اولیه ترین اصول دموکراسی و مردمسالاری برای هر شهروند را از دست دادند و با عدم مشارکت در تعیین سرنوشت منطقه خود بازندگان بزرگ لقب گرفتند .

دوم : این افراد مثلا می خواستند با تحریم به دشمنان مردم و نظام چراغ سبز بدهند که ما مخالف نظام هستیم ولی با شرکت 90 درصدی مردم منطقه در انتخابات عملا این نقشه و فکر شوم نیز هدر رفت تا حس باخت در آنها بسیار بیشترزننده شود

به هرحال این انتخابات نیزگذشت وآنچه به یاد خواهد ماند حماسه حضور پرشکوه و اتحاد و اتفاق مردم بود برای ایجاد اصلاح و تغییر در ساختار مدیریتی منطقه محروم هشترود ، اما باید با بررسی علل موفقیت مردم ، و شناخت بازندگان این انتخابات درسها و تجارب ارزشمندی برای آینده بدست آوریم . تجاربی که بی شک در آزمونهای آتی برای نشان دادن قدرت اتحاد و وفاق مردم رهگشا و راهبر ما خواهد بود .

در پایان با ابراز تاسف از رفتار و عملکرد بازندگان فوق در مقابل مردم ، امیدواریم که مردم این انتخاب را پایان راه تلقی نکنند و همچنان بر اتحاد خود افزوده و آنرا مستحکم تر نمایند ؛ مباد روزی کسی یا کسانی بخواهند در این اتحاد و اتفاق ما خلل وارد آورند و خیزش آگاهانه ما مردم به سوی تغییر و اصلاح را به نفع خود مصادره نمایند.

پنج شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 23:46 :: نويسنده : گل اقا

 ... وآخرین روز انتظار فرا رسیده و خادم شما ؛ آخرین سخن انتخاباتی اش را

با ولی نعمتان خود در میان میگذارد .

قسم به خون پاک شهیدان ؛ قسم به حرمت و احترام شما مردم آگاه و قسم به
ساحت مقدس قلم ؛ همانطور که وعده داده بودیم  به حول و قوه الهی تا امروز
هیچ کاندیدائی ما را نشناخته و انشالله با حمایت و لطف شما بازهم نخواهند
شناخت تا بعنوان حنجره اعتراضی شما ، اولین منتقد وهمراه منتخب فردایتان
باشیم .
در این مدت سعی نمودیم بی طرفانه ؛ بعنوان صدای خروش شما مردم از دورو
ازنزدیک نظاره گرعملکرد نامزدهای محترم انتخاباتی باشیم تا ارزیابی صادقانه
ای تحویل شما گردد وبی شک اگر طرفدار کسی بودیم هرگز مورد اعتماد و لطف
شما مردم قرار نمی گرفتیم و در تحلیلهایمان احساسات جای عقلانیت رامی گرفت
بهمین دلیل در این مدت کوتاه شاهد صحبتها و عملکردهای نامزدهای محترم
بودیم و بی طرفانه در بطن فعالیتهای تک تک داوطلبان محترم انتخاباتی قرار
گرفتیم وآنها ارزیابی نمودیم
بر اساس آمار و ارقام نظر سنجی ها و..... معلوم شد که تنها رقیب قفرخان
در این دوره حاج غلامحسین شیری می باشد که توانست با موج اتحاد مردمی
جنبش 70 درصدی ضد قفرخانی همراهی نماید و اعتماد مردم فهیم و بزرگ منطقه
را به خود جلب نماید .
این تحلیل و آمار ما حصل تلاش تیمی خبره و انتخاباتی بوده واگر دقیق
تربگوئیم ؛می توان آنرا برآیند افکار عمومی منطقه هشترود و چاراویماق و
نظر کهریزی و بخشهای تابعه نیز اعلام نمود.
این تحلیل را خدای ناکرده به حساب تعیین تکلیف یا قیمومیت نگذارید که ما
خود را کوچکتر از آن میدانیم که به ساحت مقدس شما مردم آگاه و بصیر
جسارت نموده و خود را راهبر و راهنما ی شما بدانیم ، که در این مدت 18
ماهه هر چه آموختیم از لطف و عنایت خاص و برکات عقل و خرد جمعی شما
مردم بزرگوار و فهیم منطقه بوده است .
حال برخودتکلیف میدانیم حسب الامرونظرات اکثریت 70 درصدی شما مردم؛
همسو وهمصدا با شما بگوئیم که حاج غلامحسین شیری می تواندبه لطف خدا؛
مساعدت و خواست شما مردم ، مبنی بر شکست قفرخان و تغییر چهره غم زده
منطقه هشترود و چاراویماق و بخشهای تابعه همت گمارد و برهمه ما مردم
تکلیف است که این اتحاد و وحدت بی بدیل بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در
منطقه را پاس بداریم و با رای و مشارکت حداکثری فردای بهتری را برای
منطقه رقم بزنیم .
به امید حضور پر شور و متحد تر و یکپارچه در پای صندوقهای رای در روز
جمعه 12 اسفند ماه سال 1390

 

پنج شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 23:32 :: نويسنده : گل اقا

بدینوسیله از استانداری محترم استان اذربایجانشرقی ،

فرماندارمعزز هشترود،فرماندهی محترم نیروی انتظامی

و بالاخص از شورای تامین امنیت شهر هشترود که با

فراست وبصیرت و هوشیاری و دعوت نیروهای یگان

ویژه از ایجادبحران و تشنج توسط احدی " قبلا در

مطلب هشدار هشدار هشدار به کفایت نوشته ایم " از

داوطلبان عزیز نمایندگی مجلس جلوگیری نمودند

صمیمانه و صادقانه تشکر می کنیم و بر دستان

میهمانان یگان ویژه بوسه تقدیر و سپاس می زنیم

و با اجازه اساتید بزرگ ذکر شده به سبک فوتبالیها

می گوئیم :

نیروی انتظامی  تشکر تشکر

                         استاندار استان تشکر تشکر

فرماندار هشترود تشکر تشکر

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 2:24 :: نويسنده : گل اقا

مردم شریف و شجاع و آگاه هشترود و چاراویماق ؛ لحظه

به لحظه به پایان عمر تاریک و بصیرت ستیز قفرخان

نزدیک می شویم و باید بهوش وآگاه باشیم تا در این روزهای

حساس از این شبه انقلاب عظیم مردمی خود دفاع کنیم ، لذا

رعایت نکات زیر بر همه ما مردم چون نماز و روزه یک واجب

کفائی است

شکی نیست که سقوط قفرخان این نماد هشترود و چاراویماق

ستیزی میسر نمی شد مگر و تنها مگر با وحدت و یکپارگی

اسلامی و انقلابی مردم بصیر و اگاه ، لذا ما خادمان از شما

استدعا داریم که در این دو روز مانده به انتخابات ، متانت و

وقار و آرامش و سلامت انتخاباتی را حفظ کنیم و مانع بروزهر

گونه بحران و تشنج بشویم تاریخ 16 ساله سیطره قفرخانی

نشان داده که او حاضربه هر گونه باج دادنیست تا با ایجاد

یک بحران مانع سقوط خود شود ،

همین شب پیش به وضوح شاهد بودید که با ایجاد مسئله دادان

مقدمه و زمینه ایجاد بحران برای بی نظمی را داشت مهیا

می کرد ، مردم عزیز هیچ کسی بهتراز قفرخان نمیداند که

سقوطش نزدیک شده و از این رو به در و دیوار می زند

تا با تشنج آفرینی مانع انتخابات سالم و رهبر پسند شود ،

پس خواهشا با انجام یک انتخابات متین و پر وقار و با شکوه

دست او را از هر گونه شیطنت کوتاه نمائیم

لازم به ذکر است که در میان عوام سایعه کرده است که خودم هم

نماینده نشوم نمی گذارم (ش) به مجلس برود خوب با این حرف

قفرخان ما مردم یعنی کشک هستیم وی حتی به فرمایش

خمینی بزرگ هم اعتقادی ندارد که فرموده است میزان رای مردم

است وگرنه این حرف را نمی زد

 

باز هم تمنا می کنیم که اجازه ندهید بهانه ای برای شیطان صفتی

برخی ها ایجاد شود

عزیزان فهیم و بصیر هشترود و چاراویماق دوران 16 ساله سیطره

قفرخانی همیشه توام بوده با ایجاد بحران و اختلاف و تشنج و

شایعه سازی تا با این حرفها تسلط و قدرت ... خود را بر

مردم حفظ کند قفرخان دائما سعی نموده با ایجاد دلسردی و

پراکندن شایعات بی اساس و بی منطق ما مردم را ترسو و

جبون و بزدل و مطیع خود سازد و ایندوره نیز که در شرف

سقوط و فروپاشی هست دست به دامان شایعات بی اساس

انتخاباتی شده است و میان مردم شایعه کرده است که می خواهد

از مراغه و کردستان و .. مردم و سرباز بیاورد تا کمبود فاحش

ارای خود را جبران کند البته هدف اصلی اش انداختن ترس در

دل ما مردم است تا مانع سقوط خود شود

مردم منطقه بهوش باشید قفرخان حتی دیگر نیم تواند وفاداران

دیروزی خود را گرد هم اورد تا چه رسد به لشکر کشی از

شهرهای دیگر ،قفرخان مسئول در خدمت مردم نبود همانکه

حضرت امام می فرمودند وبر آن تاکید داشتند بلکه یک

مسئول در خدمت اشخاص بود و در 16 سال فقط به اشخاص

خاص دور و بر خود خوش خدمتی نمود و سایر محرومین جامعه

را فقط در روزهای رای گیری به یاد می آورد و لاغیر وحالا حتی

همان اشخاص عزیز دیروزی اش هم به اگاهی رسیده و از حول

و حوش او دور شده و به مردم پیوسته اند قفرخان دیگر کس و

کاری ندارد و مثل همه مردم سیتزان در لحظات فروپاشی به هر

بهانه و شایعه ای متوسل می شود تا مردم را از دل ودماغ بیاندازد .

نترسید ، نترسید ، نترسید

نه پول قفرخانی ، نه لشکر کشی قفرخانی ، نه وعده و وعید

قفرخانی ، نه شایعه پراکنی های ضد اخلاقی قفرخانی هیچ کدام

نمی تواند مانع فروپاشی سیستم ضد اخلاقی او شود

مردم عزیز منطقه با اتحاد محکم خود دست های نا پاک این زاهد

نمای مردم فریب را با یک نه بزرگ رو خواهیم ساخت

سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 3:30 :: نويسنده : گل اقا

 

چه کسی می خواهد               من و تو ما نشویم


خانه اش ویران باد


من اگر ما نشویم ، تنهایم             تو اگر ما نشوی


خویشتنی


از کجا که من و تو       شور یکپارچگی را در شرق


باز برپا نکنیم


از کجا که من و تو           مشت رسوایان را وا نکنیم


من اگر برخیزم


تو اگر برخیزی                         همه برمی خیزند


من اگر بنشینم


تو اگر بنشینی                   چه کسی برخیزد ؟

 

               کوه باید شد و ماند             

دشت باید شد و خواند


مردم فهیم وبزرگوار هشترود و چاراویماق


منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب سپاس است و به شکر

 

اندرش مزید نعمت .............................


صدایتان را شنیدیم و همصدا با شما خروشیدیم و ماههاست که

 

همراه شمائیم اما دشمنان مردم و نظام مقدس اسلامی و برخی

 

افراد کوته بین که با رفتار خوددشمنان را شاد می کنند ودل مقام

 

عظمای ولایت را آزرده می سازندباز هم توطئه ای دیگربرانداختند

 

و به امید قطع اتحاد شما بزرگ مردمان این دیار ، دیار آیت الله

 

انتظاری ها و پرفسور هشترودیها و ......... دست به ساحت

 

مقدس مردم دراز نمودند تا بلکه با مسدود نمودن وبلاگ مردمی

 

گل اقا بر قدرت زر و زور و تزویر بیافزایند .

 

 

اما مردم بیدار و همیشه در صحنه هشترود و چاراویماق،مردمی

 

که عشق به ولایت دارند و تا زنده اند؛ رزمنده ولایت و امامت

 

هستند. با شرح سینه به سینه فراق خادم خود باز هم نشان دادند

 

که بصیرانه و آگاهانه حرکات مذبوحانه برخی ها را بدقت زیر نظر

 

دارند امروز با ارسال پیامکی قصد داشتند تا مردم را مشوش کنند

 

و با تشویش اذهان عمومی مردم به اهداف خود دست یابند؛

 

اما مگر می شود در نظام ولایت مدار ولی امر مسلمین جهان ، در

 

نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بر علیه مردم اقدامی نمود

 

و مورد توبیخ مردم ولایت مدار و ولائی ایران اسلامی و آذربایجانی

 

های غیور و بالاخص هشترودیها و چاراویماقی های قهرمان قرار

 

نگرفت و توبیخ اینبار ما مردم این است که خداحافظ تبعیض ،

 

رانت خواری و باند بازی و...

 

که وعده خداوند متعال است که فرموده است :

 

 انتنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم 

به حول و قوه الهی گل اقا بعنوان خادم مردم فعال است و دوستان

 

گمنام و لطف حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا له الفدا امام زمان

 

(عج)و سایه مستدام ولائت رهبری فرزانه و قانون کشورعزیزمان

 

ایران در لوای حمایت و مساعدت شما مردم برگ و فهیم به فعالیت

 

خود تا برکنده شدن ریشه نفاق و تفرقه و...... ادامه خواهد داد .

 

 

منتظر افشاگری ازترفندهای جدید قفرخان باشید امروز گل اقا محکم تر

 

از گذشته از ترفند های جدید قفرخان برای تشویش اذهان عمومی و

 

کاستن از زحمات مردم متحد پرده برخواهد داشت .

 

دو شنبه 13 اسفند 1385برچسب:, :: 23:10 :: نويسنده : گل اقا

درود بر شما بزرگ مردان و بزرگ زنان هشترود و چاراویماق و نظر کهریزی و بخشهای تابعه

این پیروزی خجسته باد این پیروزی

جاودانه شد از فروغ آراء پگاه ما

خجسته باد این مبارک بهار

به مردمان خجسته باد

قـــــفـرخــــان رفت


این نتیجه وحدت و اتحاد مردمی است ،

اتحادی که هیچ کس را توانائی ویارای مقابله با آن نیست حتی تخلف

و... هم مانع پیروزی مردم متحد نبوده و نخواهد بود .

حضور پر شکوه مردم منطقه هشترود وچاراویماق و بخشهای تابعه

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان از روحیه بصیر

و ولایت مدار مردم منطقه دارد این حضور پر شکوه و دشمن شکن و

بی بدیل را به ولی امر مسلمین جهان ؛ رهبری عزیز تبریک می گوئیم .

بی شک این چنین حضورهائی ؛ نشانه ای از عشق به ولایت (اتحاد )

، تعهد به اسلام ( به حکم ایه ان الله لا یغیر... ) و مسئولیت درقبال

منطقه خود دارد . گل اقا بعنوان خادم شما ولی نعمتان خود ؛ در برابر

شکوه اتحاد و حضورتان ، سر تعظیم و ارادت فرو آورده و بر دستان

تک تک رای دهندگان مخالف یا موافق بوسه تقدیر و سپاس می زند .

با توجه به اینکه آقای حاج غلامحسین شیری بعنوان نفر اول با حدود

25000رای وبا فاصله تقریبی11000عددی از نفر دوم یعنی قفرخان

انتخاب شده است

با تبریک این پیروزی و انتخاب به ایشان وطرفداران ایشان

 امشب از طرف مردم منطقه ، بیانیه ای با عنوان

" سخنی با حاج غلامحسین شیری و یارانش  "

تقدیم خواهیم نمود

بازهم حضور پر صلابت شما مردم و پیروزی " جنبش ضد قفرخانی "

را به شما تبریک می گوئیم

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گل اقا در هشترود و آدرس 8roody.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.